Ви можете стежити за процесом замовлення в будь-який час у своєму обліковому записі в розділі «Мої замовлення», і ви також отримуватимете електронний лист на кожному кроці.
Посилки доставляються різними кур’єрами залежно від дилера, розміру та ваги посилки, країни доставки тощо. Ви отримаєте електронний лист із номером відстеження та посиланням на веб-сайт кур’єрів у день відправлення вашого замовлення. посилка. Ця інформація також з’явиться у вашому обліковому записі.
Вартість доставки залежить від замовлення, розміру посилки, ваги, кур'єра та країни доставки. Вартість доставки постійно відображається в кошику і оновлюється автоматично, коли додається товар.
Додаткові витрати на доставку можуть стягуватися, якщо розмір або вага посилки перевищує максимальний ліміт. У цьому випадку ми повідомимо вас електронною поштою якомога швидше.
Після того, як ви завершите розміщення замовлення на www.parts-suzuki.com.ua, обробка займе від 1 до 3 робочих днів. Доставка в Україна займає в середньому 10-14 робочих дні. Доставка в інші країни ЄС затримується прибл. 2 дні. Якщо запчастини немає на сайті SUZUKI, ми отримаємо дату доставки, яку повідомимо вам електронною поштою, як тільки отримаємо інформацію. Ми не несемо відповідальності за запчастини, яких немає в наявності на сайті SUZUKI. Вказана дата є найшвидшим, хто в Європі зможе отримати запчастини безпосередньо у SUZUKI. Вказана кількість не означає, що деталь є в наявності. Якщо вам терміново потрібна ваша деталь, зв’яжіться з нами перед замовленням, щоб дізнатися про наявність.
Зверніть увагу, що в неділю та святкові дні доставка не здійснюється.
Якщо ви замовили товари з різними термінами доставки, ми відправимо їх спільною відправкою, якщо ми не домовимося про інше з вами. У цьому випадку термін доставки визначається Товаром з найдовшим терміном доставки, який ви замовили.
Як тільки ми передамо вашу посилку кур’єру, ви отримаєте від нас на електронну пошту номер для відстеження вашої посилки. Ви також можете знайти номер відстеження з посиланням на веб-сайт кур’єра у своєму обліковому записі в розділі “Мої замовлення”. Завдяки цьому ви можете легко та зручно перевірити поточний статус доставки на домашній сторінці кур’єра та дізнатися, де на даний момент знаходиться ваша посилка.
Якщо посилка не прийшла до вас додому протягом тижня і не була доставлена вашим сусідам, будь ласка, зв’яжіться з нами. Ми зв'яжемося з кур'єром і спробуємо уточнити місцезнаходження вашої посилки.
Зауважте, що www.parts-suzuki.com.ua не впливає на суму митних зборів або податків, які підлягають сплаті у вашій країні при замовленні з країн, які стягують імпортні мита. У цьому випадку, будь ласка, повідомте себе про витрати, понесені вами за замовлення, які будуть стягуватися лише під час імпорту товарів у вашу країну. Ці збори НЕ стягуються www.parts-suzuki.com.ua і НЕ включені в вартість доставки.
Parts-suzuki.com.ua пропонує доставку вашого замовлення в звичайне денне місце. Таким чином ви збільшуєте свої шанси на доставку вашого замовлення та присутність його підписання, а також позбавляєте вас від клопоту, пов’язаного з отриманням його в найближчому поштовому відділенні.
Переконайтеся, що ви надали нам правильну та повну адресу, щоб запобігти стягненню плати за доставку за повернення, якщо кур’єр не може доставити посилку за вказаною адресою.